logo

موسسه حسابداری چوب خط

صفر تا صد حسابداری را با موسسه حسابداری چوب خط تجربه کنید.
info@chuob-khat.com
09330542540

اظهارنامه الکترونيکی به زودی فعال خواهد گرديد.

?سامانه عملیات الکترونیکی مودیان مالیاتی / www.tax.gov.ir / به اطلاع مي رساند ارسال اظهارنامه الکترونيکی در منابع اشخاص حقوقي و حقيقی (مشاغل) و اجاره املاک برای عملکرد ۱۳۹۵ و ميانسالی ۱۳۹۶ به زودی فعال خواهد گرديد.

? مودی گرامی لطفا موارد زير را به دقت مطالعه نماييد:

? فرم های اظهارنامه الکترونيکی عملکرد سال ۱۳۹۵ جهت تسليم عملکرد مذکور و همچنين عملکرد ميانسالی جهت موديان خاص مشمول روی سايت قرار داده شده است.

? فرمهاي خام مربوط به اين اظهارنامه ها باقابليت چاپ به عنوان پيش نويس و به منظور آماده سازی اطلاعات جهت ثبت در سامانه الکترونيکي اظهارنامه با قابليت PDF در بخش مربوطه در سايت قرار داده شده است.

?نکته مهم : تاريخ تسليم اظهارنامه براي اشخاص حقيقي تا پايان خردادماه ۱۳۹۶ و براي اشخاص حقوقي و اجاره املاک تا پايان تير ماه ۱۳۹۶ می باشد.

? در سال جديد سياست سازمان امور مالياتی کشور دريافت اظهارنامه به صورت کاملا الکترونيکی است و ارائه نسخه کاغذی به واحدهای مالياتی ضرورتی ندارد.

? لطفا قبل از تسليم و ارسال نهایی الکترونيکی ، نسخه پيش نويس تکميل شده را از سيستم اخذ و به دقت بررسی فرماييد. سپس اقدام به ارسال الکترونيکی، که نهایی و قطعی تلقی می گردد نماييد.

? نمونه و راهنمای تکمیل انواع اظهارنامه های مالیاتی عملکرد در لینک زیر قابل دانلود و مشاهده می باشد

بدون دیدگاه

ارسال یک نظر

نظر
نام
ایمیل
وبسایت